Pestbarn

As we all perfectly know, designers are narcissists.

Vad fan pysslar du med?

Jo, så var det dags för en ny blogg igen då. Jag hade planerat att satsa stort, men inte fan orkade jag det. Men jag kom på en helt briljant idé häromdagen, därför tänkte jag köra på denna projektblogg tills vidare.

De flesta av er känner mig redan, eftersom ni hittat hit via min bilddagbok. För de som inte känner mig, låt mig då få skriva en liten presentation. Jag heter Mattias, kallas för Pestbarn, är 19 år gammal och bor i Uppsala. Jag är arbetslös och uttråkad, därför tänker jag genomföra ett litet vardagsexperiment från och med söndag den 2 mars.

Vad går det ut på? Det går ut på att jag ska under flera veckors tid motionera varje dag (eller så gott det går) och enbart äta frukt och grönsaker. Min egen hypotes är att jag inte kommer ha någon energi kvar till slut. Fast vem vet, jag kanske tappar asmycket i vikt. Det återstår att se om några veckor, vi kör igång på söndag!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Vad fan pysslar du med?

  1. du är knasig du! ;) jag träffa din pappa idag! :D

  2. Haha låter som ett spännande projekt :) Glhf ^^

Kommentera

