Pestbarn

As we all perfectly know, designers are narcissists.

Steg tre – något att göra

Typ… Fiasko? Jag fick en sån här ”Clone-A-Willy” i födelsedagspresent av min syster och Valle, och trots att tanken var snäll så måste jag nog säga fy fan. Varför? Jo, jag beslöt mig för att testa denna, jag har ändå ingenting speciellt att göra eftersom jag håller på med den här fruktdieten, och här är några komplikationer du kommer att stöta på ifall du vill ”klona” din balle.

  1. Du kommer att få torka upp fastkladdad gjutmassa från golvet, och det är inte så lätt som Teknikmagasinet tror.
  2. Du kommer att få i stort sett slita loss gjutmassa från kroppsbehåring runt skrevet och låren, eftersom gjutmassan garanterat rinner över i formen.
  3. Du kommer att få fasttorkad gjutmassa på ballen som inte går bort efter en dusch (det går dock bort efter två duschar och en del gnuggande)
  4. Det tar helt sjukt lång tid, och är inte så lätt och enkelt som Teknikmagasinet påstår. Först måste du mäta upp rinnande vatten till exakt 37 grader, exakt 425 milliliter, hälla i det i en bunke, blanda med en jävla massa pulver som bildar gjutmassan, veva runt med en sked, hälla i gjutmassan i en plastform och köra in ballen i formen. Och jag lovar, det är inte enkelt att behålla ett stånd medan man gör allt detta, eftersom att så fort du blandat pulvret i vattnet har du ca 3 minuter på dig att göra avgjutningen innan det stelnar, så du har inte gott om tid på dig att behålla ett stånd innan du ska köra in din balle i gjutformen. Och vem fan vill gjuta av en slak balle?
  5. Efter att du låtit gjutformen stelna i ca 2 timmar ska du blanda en gummilösning och en färglösning med varandra, veva runt i några minuter, hälla i lösningen i gjutformen, trycka ner en vibrator bara lagom långt (inte för långt för då fastnar batteriluckan, och inte för kort för då kommer inte hela ”klonen” att vibrera). Därefter, när vibratorn är på plats, måste du låta det stå och stelna i 24 timmar. Snälla dumma, 24 timmar är väl ändå lite överdrivet? Gjutmassan stelnade för fan på 3 minuter

Trots detta har Teknikmagasinet mage att ta 299 kronor för denna ”roliga” produkt. Visst är det väl kul att kunna göra en dildo av sin egen apparat, men om man nu vill ge t.ex. sin partner en sexleksak, då är det både enklare och bättre att bara köpa en färdig dildo.

Teknikmagasinet skriver ”Klonen ger oändligt många möjligheter: Du kan ge kroppslig njutning åt alla som åtrår dig, utan att du själv behöver kopulera likt en avelstjur. Kanske din partner inte har uthålligheten som önskas? När det verkliga exemplaret gjort sitt är det bara att låta kopian ta över.” Jag ser inte riktigt problemet. När blev vanliga dildos omoderna?

Single Post Navigation

7 thoughts on “Steg tre – något att göra

  1. Bulle on said:

    Hahahaha! Så du genomförde faktiskt en kloning? xD Haha klockrent alltså. Måste vart någon riktigt egenkär person som kom på den där grejen. :D

  2. Zoppoz on said:

    Omständigt med andra ord. xD

  3. Pestbarn on said:

    Bulle: Jajamänsan, det gjorde jag. Hur snyggt det blir vet jag inte än, gjutmassan håller fortfarande på att stelna. Så vi får se hur det går, krångligt var det dock ^^

    Zoppoz: Mycket omständigt.

  4. Larry Ward on said:

    Har själv testat Clone a Willy men för mig gick det hur smidigt som helst..;)
    Massan som rinner över när du trycker in ballen stelnar på 2 minuter, sedan är det bara att ”lyfta” bort den från golvet/kroppen, var 0 problem i mitt fall, först tänkte jag SHIT när det bara rann en vit massa ner på golvet men som sagt, no probs.
    Däremot skippade jag vibratorn då jag hört att den kan vara svår att få till rätt. Jag rekommenderar starkt denna produkt, resultatet blev bra och metoden att gjuta den är minst sagt kul!

  5. Pestbarn on said:

    Larry Ward: Allt massa som hamnade på golvet var väldigt jobbigt att slita loss, jag gjorde nämligen detta i mitt kök, på klinkergolv. Det hamnade i alla skarvar, och jag fick stå på knä och pilla loss allt i typ tjugo minuter.

    Vibratorn var faktiskt inga som helst problem för mig att få i, det var det minst omständiga. Dessutom tror jag att jag ska skaffa mig en till sån här, och göra en ny avgjutning när jag är nykter – vilket jag absolut inte var när jag gjorde denna.

  6. Posta en bild!

  7. Pestbarn on said:

    Fexxe: Nog för att jag redan skrivit ett långt och självutlämnande blogginlägg om mina penisbravader, men lite integritet måste man ju få ha kvar, haha ^^

Kommentera

