Pestbarn

As we all perfectly know, designers are narcissists.

I en annan del av Sverige…

…är jag just nu. Jag har åkt ända till Västmanland faktiskt, till den otypiskt västmanländska (?) staden Sala. Jag är här och besöker Zoppoz, och geekar just nu framför hans laptop. Har fått rätt mycket gjort idag, bland annat ätit broccoli, åkt till Björklinge och köpt 4 stycken Vanilla Coke, åkt hem och plockat upp kattbajs från golvet, rensat kattlådan, suttit på en buss i 1½ timme och nu senast har jag suttit och kollat på dumma Blocket-annonser. Dessutom var Vanilla Coke-burkarna till Zoppoz, men dom glömde jag såklart hemma.

Hemma ja, där är det nog halvparty. Niklas + en katt (den andra är på utflykt sedan ett dygn tillbaka) + några polare till honom. Men ingen Valle. Honom har jag inte sett på över en månad, och senast han var hemma var det blott i fyra dagar. Dessförinnan var han borta i över en månad. Det är sjukt tomt och tråkigt när han inte är hemma faktiskt, han är alltid glad och rolig. Han verkar fundera på att flytta, och det vill jag såklart inte. Tänk så tråkigt allt skulle bli.

Nåja, jag får hoppas att han tar och sansar sig och kommer hem snart. Guld är det om han dessutom lyckas ta sitt körkort, jag har hittat en perfekt bil till honom nämligen!

Single Post Navigation

Kommentera

