Pestbarn

As we all perfectly know, designers are narcissists.

Att söka jobb

Det är inte kul, och inte heller lätt att försöka hitta jobb i dagens läge. Jag har precis under två timmar sökt ett par jobb jag tror skulle passa mig utmärkt, bland annat som front-end-coder (webbprogrammering), säljare på Sova i Uppsala, butikssäljare på Spärrservice samt butikssäljare hos Fuji Fotocenter samt Uppsala Fotokompani. För det eventuella jobbet jag skulle få som elementmontör tillsammans med Hjärtrud gick åt skogen, då killen som anställde tyckte att jag var för ung. Just det, är du 19 år så är du för ung för att montera element. Skitsnack, jag får till och med hyra sotare om jag känner för det – det är 19-årsgräns på det – och då kan jag banne mig montera ett element också.

Om någon känner för det, sprid ut mitt CV lite varstans (helst i Uppsala-området förstås), för jag behöver verkligen ett jobb nu. Du kan ju i alla fall ta dig en titt på det.

Single Post Navigation

One thought on “Att söka jobb

  1. Du hade i alla fall ett fint CV. :)

Kommentera

