Pestbarn

As we all perfectly know, designers are narcissists.

Ingen tobak, del två

Så, nu har det nästan gått en vecka sedan jag tog min sista Ettan Portion. Det går faktiskt oväntat bra med att sluta snusa, jag fick en Göteborgs Rapé i lördags när jag var på krogen, men det räknar jag inte ens som snus. Däremot är det svårt att hålla sig ifrån nikotinbehovet, även om jag inte är speciellt sugen på snus. Jag röker en del nuförtiden istället, och det är ju som att gå ur askan in i elden. Jag ska hur som helst dra ner på det helt och hållet, och efter att mitt nuvarande paket tagit slut så ska jag inte heller köpa något nytt.

Det värsta av allt när jag börjar kallsvettas och skaka, då måste jag verkligen ha i mig en dos nikotin. Jag har fått ett sånt ”anfall”, eller vad man nu kan kalla det, och jag vill helst slippa få ett till. Nåja.

I övrigt tänker jag börja spara pengar på allvar nu tror jag, så att jag kan skaffa mig min första tatuering. Och eftersom det kommer ta sån tid att skaffa pengar till min första planerade tatuering – som kommer vara rätt stor, ta lång tid att göra och så vidare – har jag planerat att tatuera en Ankh någonstans (Ankh = en hieroglyf som står för livet och själen). Men jag vet inte riktigt var, så lämna gärna tips bland kommentarerna! Och även om du inte tänker lämna nåt tips, kommentera ändå för fan. Jag bloggar för att få respons, ffs ^^

Single Post Navigation

2 thoughts on “Ingen tobak, del två

  1. Det kan du ju ha på handleden, eller fotleden, eller nacken, eller en bit nedanför armvecket. The possibilitys are endless! Jag och Edward ska till Rough Stuff efter nyår och boka in oss. :)

  2. Pestbarn on said:

    Word! Fast jag har tänkt boka in mig på Studio Pärleporten faktiskt, dom har inte lika långa väntetider.

Kommentera

