Pestbarn

As we all perfectly know, designers are narcissists.

Veckans tatueringar

Nu är det nog dags för fler dumma/udda/konstiga/roliga tatueringar. Dessa här nedan är de jag kunde hitta den här gången, och de är väl alla lite… skumma, minst sagt.

True gamer.

Yeah, det är Mr. Cool Ice!

Mr. Cool Ice!

Fuck the world.

Fuck the world.

Jag hoppas att jag aldrig skaffar en tatuering som riskerar att hamna på sådana här listor. Bättre smak än så har jag ju åtminstone.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Veckans tatueringar

  1. man förstår ju inte hur vissa människor tänker…

  2. ullis on said:

    Haha, bästa idag. Nu förgyllde du hela min fredag. :)

Kommentera

