Pestbarn

As we all perfectly know, designers are narcissists.

Todo!

Jag fick en väldig lust att göra en ”todo”-lista idag (jag undrar vem som gav mig idén…), och jag gav mig helt enkelt fan på att jag skulle göra en också. I alla fall försöka. Fastän det inte är intressant.

  • Träna mer regelbundet – slarvar som satan nuförtiden
  • Skaffa ett jobb
  • Minska 15 kilo, minst
  • Skaffa tatueringar, såklart (varför ska det vara så jävla dyrt?)
  • Fotografera något jag kan vara stolt över
  • Försöka att faktiskt starta ett band istället för att bara prata om det
  • Göra något som faktiskt är intressant, som jag kan berätta för mina barn och barnbarn någon gång i framtiden
  • Skaffa barn och barnbarn som jag kan berätta det för

Och på tal om annat så dingade jag faktiskt 80 igår. Det är rätt coolt, och om du förstod vad jag menade så behövs det inte heller någon förklaring. Så det tog alltså ungefär 4 månader, från början av januari till början av maj, för att ta mig dit. Förhoppningsvis går det fortare med nästa char :)

Och ny dator har jag snart! Ny telefon har jag precis skaffat också, en Nokia 6600 Slide, men det är så jättemycket mer intressant med min nya dator! Jag beställde den mot avbetalning från Komplett.se, eftersom jag inte hade 11 000 att lägga ut rakt upp-och-ned. Modellen heter a20, och det är en AMD med tre kärnor, 4 gig RAM, HD-grafikkort och en 24-tums skärm, bland annat. Hur schysst som helst, bara att vänta på leverans (otålig som fan, men nåja).

Single Post Navigation

Kommentera

