Pestbarn

As we all perfectly know, designers are narcissists.

Våren är här, känns det som

Ja nu ser det fan ut som att våren äntligen är på ingång. Och på rent traditionell Uppsala-rutin börjar man såklart längta till Valborg. För nu är det fan inte lång bit kvar dit! Nåja, våren har blivit invigd med några starköl vid ån tidigare i veckan tillsammans med Love och Tommy, även om solen just då bestämde sig för att gömma sig bakom molnen. Så typiskt att det skulle bli just då, men skit samma, det var kul ändå.

Idag blir det mjukisbrallor och urtvättad t-shirt för hela slanten, det har varit en hård vecka som vanligt. Utgång i onsdags på Bullit, Kick-Ass Comedy i torsdags (som var precis lika kul som alltid), kikade förbi Jonas inflyttningsfest i Eriksberg, där vi var kvar i typ tjugo minuter. Det var så jävla trångt och svettigt, men jag hann i alla fall snacka lite med Artin innan vi stack ner på Pitchers. Väl där träffade vi den alltid lika glada Znövit, men mycket mer än så minns jag inte av kvällen ärligt talat. Igår kväll firade Anna sin 22-årsdag, och det var rätt mycket härliga människor på festen, innan folk började röra sig ut i krogsvängen. Men det var första gången på evigheter som jag tog mig hem och sov i min egen säng, så det var rätt soft.

Nu vill jag ha Valborg!

Single Post Navigation

One thought on “Våren är här, känns det som

  1. Jadu, valborgs firar jag då ett år som singel.. xD hoppas du får det trevligt ! :)

Kommentera

